Intrebari frecvente

  1. Selecteaza produsul dorit.
  2. Adauga in cos.
  3. Dupa finalizarea cumparaturilor, mergi in cosul tau de cumparaturi. Aici poti verifica produsele selectate si sa actualizezi cantitatea.
  4. Apasa butonul “Continua” si apoi selecteaza una dintre optiunile:

    “Autentificare” – in cazul in care ai deja un cont creat;

    “Creeaza un cont nou”* – odata cu plasarea comenzii completeaza campurile din formular.

  1. Selecteaza modalitatea de livrare

    Fie optezi pentru LIVRARE LA ADRESA TA (Livrare Standard). Poti modifica aici si persoana de contact, cea care va primi coletul, impreuna cu datele aferente.

    Fie optezi pentru RIDICAREA COLETULUI dintr-un sediu FanCourier.

  1. Bifeaza/completeaza datele de facturare si de livrare iar apoi alege Modalitatea de Plata.
  2. Pentru a lansa comanda, apasa butonul “PLASEZ COMANDA”

Imediat dupa apasarea butonului “PLASEZ COMANDA” vei fi redirectionat catre pagina de confirmare a inregistrarii comenzii, unde va fi comunicat numarul comenzii tale.

  Vei primi un e-mail de confirmare a inregistrarii comenzii*, care contine numarul comenzii si toate detaliile privitoare la produsele comandate, disponibilitatea acestora si valoarea totala cu TVA. In cel mai scurt timp posibil, comanda va fi preluata pentru a fi procesata.

    *in cazul in care nu ai primit, te rugam sa transmiti un email catre departamentul Suport Clienti.

    In functie de disponibilitatea produselor, distingem doua situatii:

In cazul in care comanda include doar produse cu disponibilitate IN STOC comanda inregistrata va fi procesata imediat.

   In cazul in care comanda include cel putin un produs care are disponibilitate de tip la comanda in 14 zile, operatorii nostrii vor verifica disponibilitatea produsului, si aceasta va fi confirmata/ infirmata in termen de maxim 72h lucratoare de la data inregistrarii comenzii.

  Confirmarea disponibilitatii produsului si intervalul estimat pentru livrarea tuturor produselor din comanda inregistrata se face prin email transmis catre adresa electronica utilizata la plasarea comenzii.

 In momentul in care coletul va fi preluat de catre curier, vei primi un e-mail de confirmare a expedierii.

In ziua in care curierul va efectua livrarea, persoana de contact selectata in cadrul cosului de cumparaturi va fi contactata prin SMS de catre compania de curierat.

Ai acces continuu la informatii de actualitate accesand linkul “Contul meu” -> “Autentificare” si selectand campul “Comenzile Mele”. Vei gasi detaliile legate de fiecare comanda si produsele aferente acesteia, statusul actualizat si documentele aferente comenzilor. In functie de fiecare caz, o comanda poate avea unul dintre urmatoarele statusuri:

  • In asteptare plata
  • In procesare
  • Anulata
  • In livrare
  • Livrare anulata
  • Livrata
  • Produs returnat

Factura de cumparare a produselor comandate o vei gasi disponibila in contul tau din cadrul website-ului (Contul Meu/Comenzile Mele), in urma procesarii si expedierii comenzii.

Simplu si rapid: intri in “Contul meu”, sectiunea “Comenzile mele” si folosesti butonul “Anulez comanda” din detaliile comenzii. Te rugam sa ai in vedere faptul ca poti face aceasta anulare doar inainte de finalizarea procesarii comenzii tale; ulterior acestui moment butonul nu va mai fi disponibil.
In cazul in care intampini probleme, ne poti transmite un e-amail catre info@impermeabile.ro

Poti modifica adresa de livrare si datele de contact pentru livrare in urma unei solicitari trimise prin email catre info@impermeabile.ro

Pentru a procesa modificarea este necesar sa transmiti solicitarea in cel mai scurt timp posibil, inainte de primirea e-mail-ului de confirmare a expedierii coletului.

Te rugam sa ai in vedere faptul ca modificarea poate duce la decalarea cu 1 zi lucratoare a termenului de livrare initial.

Nu poti modifica produsele dintr-o comanda. Daca te-ai razgandit in privinta produselor poti anula comanda din sectiunea “Comenzile mele” disponibila in contul tau, inainte de primirea e-mail-ului de confirmare a expedierii coletului si poti plasa o comanda noua.

in urma procesarii, facturarii si expedierii comenzii tale, in sectiunea Contul Meu / Comenzile Mele vei putea gasi factura aferenta fiecarei comenzi.

Livrare

pentru siguranta sanatatii tale, iti recomandam sa alegi plata online cu cardul, pentru a evita pe cat posibil contactul cu banii cash si pentru a limita interactiunea cu curierul. Vei beneficia astfel de masurile suplimentare de siguranta la livrare, prin serviciul “Livrare cu contact redus”

MODALITATEA DE LIVRARE SI TERMENELE*) DE LIVRARE GENERALE

    Livrare Standard (livrare la adresa Utilizatorului)

        Pentru comenzile inregistrate LUNI – VINERI, PANA IN ORA 14:30: 1 – 3 zile lucratoare (de la data inregistrarii comenzii)

        Pentru comenzile inregistrate LUNI – VINERI, DUPA ORA 14:30 si comenzile inregistrate in WEEKEND: 2 – 4 zile lucratoare (de la data inregistrarii comenzii)

        Livrarile se efectueaza de luni pana vineri, intre orele 09:00 – 17:30.

Important: In ziua livrarii coletului, agentul companiei de curierat va contacta cumparatorul prin e-mail/SMS sau telefon pentru a indica intervalul de livrare. In cazul in care agentul companiei de curierat nu reuseste contactarea Utilizatorului, acesta va mai proceda la a doua avizare succesiva (urmatoarea zi lucratoare), informandu-va in acest sens prin SMS. Daca si a 2-a incercare de livrare este nereusita, coletul dvs va ajunge in cel mai apropiat sediu FanCourier, unde este pastrat timp de 5 zile, in vederea ridicarii de catre dvs, informandu-va in acest sens prin SMS. Dupa expirarea acestui termen, coletul dvs va fi returnat catre noi si livrarea comenzii va fi anulata.

        In ziua in care coletul este livrat in locatia Fancourier, compania de curierat va contacta Utilizatorul. Coletul va fi pastrat doar 3 zile lucratoare de la data contactarii Utilizatorului. In cazul in care Utilizatorul nu va ridica coletul in termenul maxim de 3 zile lucratoare, coletul va fi returnat automat catre noi si comanda va fi anulata.

 In cazul comenzilor pentru care Utilizatorul a optat pentru efectuarea platii prin transfer bancar, termenul de livrare se calculeaza de la momentul in care este confirmata incasarea contravalorii comenzii in contul nostru iar pentru comenzile cu plata online, prin card de debit sau de credit, se calculeaza de la momentul in care tranzactia este autorizata de catre banca emitenta si raspunsul este transmis catre website.

    Termenele de livrare estimate si comunicate in paginile de produs din cadrul site-ului sunt calculate in concordanta cu termenele generale comunicate mai sus si sunt calculate in raport cu o comanda inregistrata la data si ora curenta a sesiunii unui Utilizator si doar pentru livrare pe teritoriul Romaniei. In cazul in care termenele de livrare sunt prelungite fata de cele generale comunicate mai sus, acestea sunt adaptate corespunzator in paginile de produs, devenind termenul aplicabil comenzilor inregistrate.

Comenzile cu valoarea totala mai mare sau egala cu 300 lei (tva inclus) beneficiaza de livrare GRATUITA.

Pentru comenzile cu valoarea totala mai mica de 300 Lei (tva inclus) se va aplica un cost de transport in valoare de 20.00 lei (fara T.V.A.) pentru Livrare Standard. Costul de transport se adauga la pretul produselor comandate si va fi afisat in cosul de cumparaturi, inainte de lansarea comenzii.

Fiecare produs livrat va prezenta urmatoarele “caracteristici obligatorii”: va avea toate elementele caracteristice conforme cu cele ale modelului prezentat pe website si va fi original etichetat, ambalat si sigilat (este considerat sigiliu ambalajul exterior al produselor, ermetizat prin banda adeziva personalizata).

Factura de cumparare a produsului va fi transmisa Utilizatorului prin contul acestuia din cadrul website-ului: Contul Meu/Comenzile Mele.

Daca certificatul international de garantie a produsului este asigurat de catre furnizorul international al produsului si Utilizatorul il solicita classie.ro  pentru uz in afara Romaniei**), classie.ro   i-l va trimite acestuia la adresa comunicata pentru livrarea produsului comandat. Ulterior livrarii produsului, Utilizatorul poate solicita primirea pe adresa sa de e-mail a altor instructiuni decat cele deja comunicate, iar in cazul in care acestea pot fi asigurate de catre furnizorul international al produsului, classie.ro  i le va trimite Utilizatorului in cel mai scurt timp posibil.

In cazul in care, in urma tuturor avizarilor, coletul nu va putea fi predat Utilizatorului din cauza refuzului de primire/plata a coletului sau din cauza imposibilitatii contactarii Utilizatorului din culpa acestuia, vom anula comanda si vom restrictiona accesul Utilizatorului in vederea efectuarii unei comenzi ulterioare si/sau la anumite modalitati de plata a acesteia. Pentru a reactiva accesul, Utilizatorul trebuie sa achite contravaloarea transportului pentru coletul nepredat, in valoare de 15.00 lei (inclusiv TVA), prin transfer bancar (ordin de plata) in contul indicat de classie.ro  . In urma reactivarii accesului, urmatoarea comanda va fi acceptata de classie.ro  numai prin plata produsului si a costului de transport in avans, prin una dintre urmatoarele modalitati de plata: plata online prin card bancar sau transfer bancar (ordin de plata).

La receptia coletului, primitorul trebuie sa verifice integritatea acestuia, inclusiv integritatea benzii adezive care trebuie sa fie intacta, in conformitate cu mesajul inscris pe banda adeziva: “Te rugam sa refuzi coletul daca aceasta banda si/sau coletul au fost deteriorate si sa completezi procesul verbal de refuz.”

Primitorul coletului are dreptul de a nu accepta si de a nu plati contravaloarea coletului daca sesizeaza urme de deteriorare si/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, colet umed sau cu urme de umezeala, etc.)

Toate mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face in scris pe AWB, in prezenta agentului companiei de curierat, sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va incheia impreuna cu acest agent. Doar in astfel de cazuri se poate refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare.

*)Cu exceptia aparitiei unor situatii exceptionale care fac imposibila respectarea termenului de livrare, inclusiv in timpul campaniilor speciale de vanzari.

**)Se precizeaza ca pe teritoriul Romaniei este valabil certificatul de garantie postat pe website.

CUM PLATESC ?

Inainte de lansarea unei comenzi, alegeti una dintre modalitatile de plata disponibile:

Website-ul classie.ro este certificat 3D Secure de catre VISA si MasterCard, prin Banca Transilvania, pentru tranzactii online cu orice card bancar emis de catre orice banca, sub sigla VISA si MASTERCARD. Plata cu card bancar reprezinta o optiune simpla si sigura de efectuare a platilor online.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput niciun comision suplimentar!

Website-ul impermeabile.ro foloseste pentru tranzactiile online serviciile platformei bancii Transilvania. Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor prin Internet. Datele cardului dumneavoastra ajung direct la banca, nimeni altcineva neavand acces la ele.

In vederea finalizarii tranzactiei in conditii optime va trebui sa furnizati:

    Numele posesorului de card

    Codul cardului (cele 4 grupe de cifre mentionate pe fata cardului, fara spatii)

    Data expirarii cardului

    Codul CVV (ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura)

Tranzactiile se vor efectua in lei, indiferent de cardul dvs, in conditiile agreate cu Banca emitenta a cardului dvs.

In urma lansarii unei comenzi, veti primi prin e-mail confirmarea comenzii si toate detaliile necesare efectuarii transferului bancar. Plata o veti efectua in avans, in termen de maxim 3 zile calendaristice de la data comenzii, in contul bancar al Vanzatorului, deschis la Banca Transilvania. Este important sa indicati pe ordinul de plata numarul si data comenzii, pentru a atribui corect plata comenzii dumneavoastra. Livrarea produselor se va efectua dupa confirmarea incasarii contravalorii comenzii in contul Vanzatorului. Neachitarea contravalorii comenzii dumneavoastra in termenul mentionat duce automat la anularea comenzii.

Plata in numerar se face la livrarea coletului prin curierat rapid. Chitanta va fi emisa de catre curierul cu care se trimite coletul.

Inainte de lansarea comenzii dumneavoastra, cosul de cumparaturi va calcula si va afisa exact valoarea produselor si cheltuielilor de transport aferente.

Toate preturile afisate pe site sunt exprimate in RON si includ TVA

© Cozumel SRL. RO16813867. Toate drepturile rezervate.

X
Add to cart